FAQ - meest gestelde vragen

Voor de onderwerpen Verzending, Betaling en Omruilen/Retourneren hebben we afzonderlijke informatieve pagina's samengesteld.

Meest gestelde vragen:

 

Bestelling:

1. Kan ik ook telefonisch bestellen?

2. Levert u op afbetaling?

3. Ontvang ik een originele factuur?

4. Hoe neem ik contact op met de klantenservice?

5. Waarom lijkt mijn BTW-nummer niet geldig?

6. Welk BTW-tarief geldt voor mij?

 

Klantaccount:

7. Hoe kan ik mijn wachtwoord opnieuw instellen?

8. Waarom kan ik niet inloggen?

9. Kan ik met mijn klantnummer inloggen?

10. Waar heb ik mijn klantnummer voor nodig?

11. Kan ik apparaten een eigen naam geven?

12. Kan ik meerdere printers van hetzelfde model aanmaken?

13. Hoe kan ik mijn klantgegevens / accountgegevens veranderen?

14. Hoe kan ik apparaten die ik niet meer gebruik uit mijn lijst verwijderen?

 

Vragen over producten:

15. Verkoopt u ook alternatieve producten?

16. Hoe kan ik lege inktpatronen en toners verwijderen?

17. Wat zijn navul-patronen?

18. Wat betekent een paginaopbrengst van 5%?

 

Veiligheid/contact:

19. Verstuurt toner24.nl betaalherinneringen per e-mail?

20. Phishing e-mails

 

 

1. Kan ik ook telefonisch bestellen?

Telefonisch bestellen is helaas niet mogelijk, als u vragen heeft staan wij echter altijd van maandag tot vrijdag tussen 9:00 en 17:00 onder +49 89 24880 9328 tot uw beschikking.

2. Levert u op afbetaling?

Op afbetaling leveren we alleen aan openbare instellingen. Als u een openbare instelling bent, verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

3. Ontvang ik een originele factuur?

De originele factuur wordt met de bestelling meegestuurd. Van tevoren ontvangt u tegelijkertijd met de verzendbevestiging een kopie van de factuur.

4. Hoe neem ik contact op met de klantenservice?

Zo neemt u contact op met onze klantenservice

Maandag-vrijdag 9:00 - 17:00 uur

Tel.: +49 89 24880 9328

Fax: +49 89 24880 9999

mail@toner24.nl

Wij beantwoorden uw vragen natuurlijk ook graag door middel van een e-mail.

5. Waarom lijkt mijn BTW-nummer niet geldig?

Controleert u als zakelijke klant alstublieft of u bij de invoer van uw belastingtechnische gegevens de bij de Belastingdienst bekende gegevens hebt ingevuld. Let op bijzondere tekens en vervang '&' door 'en'.

6. Welk BTW-tarief geldt voor mij?

Als particuliere klant geldt voor u altijd het BTW-tarief van Nederland.

Uitgezonderd zijn zakelijke klanten. Hun BTW-nummer voldoet aan de voorwaarden van Nederland voor belastingvrije levering binnen de EU. Hierover wordt geen BTW verrekend. In andere gevallen betaalt u 21 % BTW.

7. Hoe kan ik mijn wachtwoord opnieuw instellen

Klik alstublieft op 'Mijn account' en aansluitend op 'Wachtwoord vergeten'. Wij sturen u dan een e-mail, zodat u uw wachtwoord opnieuw kunt instellen.

8. Waarom kan ik niet inloggen?

Controleer de grote en kleine letters en kijk of er eventueel een spatie in het e-mailadres of in het wachtwoord voorkomt. Door middel van 'kopiëren' en 'plakken' vermijdt u deze mogelijke fouten.

9. Kan ik met mijn klantnummer inloggen?

Nee, inloggen is uitsluitend met uw e-mailadres en uw wachtwoord mogelijk.

10. Waar heb ik mijn klantnummer voor nodig?

Uw klantnummer hebben wij alleen voor de telefonische klantenservice nodig.

11. Kan ik apparaten een eigen naam geven?

Ja, dat kan. Onder 'Mijn account, mijn printers' kunt u uw printers een eigen naam geven!

12. Kan ik meerdere printers van hetzelfde model aanmaken?

Ja. Hierbij geldt: duplicaten van dezelfde printermodellen in een klantaccount worden steeds weer verwijderd. Als u meerdere apparaten van hetzelfde model in uw account wilt beheren, kunt u de printers gewoon een eigen naam gegeven. Dan blijven ook meerdere apparaten van hetzelfde model bestaan. Printers die voor de Ink Service zijn aangemeld, worden niet verwijderd.

13. Hoe kan ik mijn klantgegevens/accountgegevens veranderen?

Adres- en contactgegevens kunt u onder 'Mijn account' veranderen.

14. Hoe kan ik apparaten die ik niet meer gebruik uit mijn lijst verwijderen?

Onder 'Mijn account' vindt u uw printers, die u altijd kunt actualiseren.

15. Verkoopt u ook alternatieve producten?

Ja. We bieden ook compatibele producten van de fabrikanten Agfa Photo en Prindo aan. Bij de keuze van producten en leveranciers is de beste kwaliteit voor ons zeer belangrijk. Daarom vindt u hier producten met een goede prijs-kwaliteitverhouding. Bij onze alternatieve producten gaat het uitsluitend om kwalitatief hoogwaardige, behandelde originele inktpatronen en -toners. Wij verkopen geen imitatieproducten uit China!

16. Hoe kan ik lege inktpatronen en -toners verwijderen?

Als u de verzendkosten betaalt, kunt u lege inktpatronen en toners altijd aan ons retourneren:

Media-Concept Bürobedarf GmbH
„Entsorgung“
Freiburger Str. 7
86156 Augsburg-Gersthofen

Duitsland

Afhankelijk van de regionale wetgeving kunt u uw lege inktpatronen en inktcartridges ook bij de afvalinzamelinglocatie deponeren.

Bij de meeste inktpatronen en inktcartridges vindt u momenteel ook formulieren voor retournering aan de afzonderlijke producenten. Ook hier kunt u gebruik van maken.

Werp lege cartridges vanuit milieuoogpunt niet bij het restafval.

17. Wat zijn navul-patronen?

Voor de aankoop van navul-patronen hoeft u geen patronen te retourneren. De aanduiding 'navul' geeft u alleen de informatie dat deze patronen al eens zijn gebruikt en door de fabrikant opnieuw gevuld zijn. Hiermee behoren deze producten echter niet tot de gebruikelijke 'refill' producten, omdat het navullen direct door de fabrikant is uitgevoerd.

18. Wat betekent een paginaopbrengst van 5%?

De meeste producenten geven de reikwijdte van hun producten met het begrip 'paginadekking' aan, welke onder ideale testomstandigheden behaald is. Hierbij hebben deze resultaten betrekking op een test overeenkomstig DIN ISO/IEC 24711 of geven ze de paginadekking bij een dekkingsgraad van 5% aan. Deze waarden zijn bedoeld als vergelijking van waarden tussen afzonderlijke printers, maar niet als gegarandeerde reikwijdte. Daarvoor wijkt het printgedrag in de realiteit teveel van dat van de tests af. Dienovereenkomstig gaat het om geschatte waarden voor de werkelijke reikwijdte, afwijkingen van de norm zijn hierbij echter de regel.

19. Verstuurt toner24.nl betaalherinneringen per e-mail?

Ja. We sturen een betaalherinnering naar uw e-mailadres of faxadres. Wij sturen echter nooit een e-mail met het verzoek accountgegevens, creditcardgegevens of dergelijke betaalgegevens door te geven. Zie phishing e-mails. 

20. Phishing e-mails

Als u een e-mail ontvangt met de vraag ons uw creditcardgegevens of andere informatie mee te delen, werd deze e-mail niet door toner24.nl verstuurd. Geautoriseerde medewerkers van toner24.nl of Media Concept Bürobedarf GmbH vragen u alleen om uw accountgegevens, als u van tevoren per mail of telefonisch contact met ons opgenomen heeft of als u nog vragen over één van uw bestellingen heeft. Als wij in een e-mail persoonlijke gegevens vragen, verzoeken wij u altijd telefonisch +49 89 24880 9328 of per e-mail mail@toner24.nl contact met ons op te nemen. Alleen als u uw wachtwoord vergeten bent, ontvangt u van ons een e-mail met het verzoek op de link te klikken en een nieuw wachtwoord in te voeren.